09/04/2014

ДОБРОГО ВАМ ЗДОРОВ’Я



7 квітня світова спільнота відзначає Всесвітній день здоров’я. Це глобальна кампанія, мета якої привернути увагу кожної людини до будь-якої проблеми охорони здоров’я, що має глобальний вплив. Ця подія відзначається починаючи з 1948 року, відтоді була створена Всесвітня організація охорони здоров’я, членами якої поступово ставали різні країни світу. Сьогодні це понад 200 країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я.
З приводу цього в районній бібліотеці відбулася зустріч з дистриб’ютором компанії клубна система «Нове життя» А. Костур.
До уваги відвідувачів оформлена книжкова виставка на тему охорони здоров’я «Доброго вам здоров’я», яка спрямована на підтримку у пропагуванні здорового способу життя, представлені книги та періодичні видання.

Немає коментарів:

Дописати коментар