22/02/2013

РІДНА МОВА МОЯ, ПОЕТИЧНА Й ПІСЕННА



Рідне слово моє – в нім озвуться віки.
Рідне слово моє – і крізь хмари сія.
Словом вишию день – простелю рушники,
А на тих рушниках – Україна моя!

Рідна мова – то цілюще джерело, скарбниця народного духу. Вона запашна і співуча, гнучка і милозвучна, сповнена музики та квіткових пахощів.
21 лютого, у Міжнародний день рідної мови, у районній бібліотеці для дітей відбувся флешмоб «Чому я розмовляю українською?». Користувачі бібліотеки різних вікових груп активно взяли участь у даному заході. Вони оформили ромашку, висловивши на пелюстках квітки власні думки про значимість художнього слова й любов до рідної мови.
Учні 1-В класу Козівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 разом зі своєю вчителькою Марків Н.М. завітали цього дня до бібліотеки, щоб ознайомитися з літературою про мову, яка була представлена на книжково-ілюстративній виставці «Рідна мова моя, поетична й пісенна». Бібліотекар відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів Пойда О.В. розповіла дітям про найдорожчий скарб, що передається від покоління до покоління та об’єднує минуле й прийдешнє. Ми дізналися про те, що навіть в найменших наших читайликів вже є власні думки про любов до рідної мови.
А гімназисти 6 класу Козівської гімназії ім. В. Ґерети Бучак Мирося, Каня Ірина та Скобляк  Тетяна дуже влучно висловили своє бачення щодо розвитку та подальшого існування української  рідної мови в нашій державі. Адже українська мова – це не просто засіб для спілкування, вона є державною мовою суверенної України і про це записано в найголовнішому її документі – Конституції України.

Немає коментарів:

Дописати коментар